sreda, 4. februar 2015

You Are My Valentine..

Danes vam pokažem prvo izmed letošnjih Valentinovih voščilnic..
Lovely Duo kolekcija je krasna.. Se strinjate?
In popolna je za praznik, ki prihaja..


Med mojimi najljubšimi so tudi Magnolia papirji..
In ravno te sem izbrala za današnjo kreacijo..
Boste rekli, da ni v mojih običajnih tonih.. Res ni..
Sem pa strašansko uživala ko sem gruntala kako jo spraviti skupaj..


Ime papirja, ki sem ga uporabila je Arrow Heart..
Tega in mnogo drugih dobite v kategoriji Papir..
Čudovita rjava roža je tudi Magnolia produkt..
Kaj pravite na to, da jih dodamo v ponudbo?


Brez čipke ne gre..
To smo že ugotovili..
Dodala sem čipko Fleur, za tisti pravi ljubezenski feeling pa še Vintage trak - Srca..



Spet sem uporabila tudi robno šablono Old Swedish Lace..
Kar ne morem se je naveličati..
In poglejte vse te krasne rožice..
Tukaj jih najdete..


Tale mala zgagica se imenuje You Are My Valentine Tilda Duo..
Zakaj DUO?
Ker je v novi kolekciji poleg vsake Tilde tudi sentiment oz. štampiljka z besedilom..
Meni so super!!!


Vse se lepo sveti in blešči.. ;)


Če točno veste komu bi to voščilnico lahko podarili jo dobite TUKAJ.. 
Če pa ste na volji za malce packanja dobite vse sestavine s povezavami na koncu te objave..

Lep večer še naprej!
Tina

1 komentar: